Van Ambacht naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Peter Sliep - WaarBenJij.nu Van Ambacht naar San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Peter Sliep - WaarBenJij.nu

Van Ambacht naar San Francisco

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

21 April 2016 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo allemaal,

Na maanden van voorbereiding gaan we eindelijk op vakantie. We hebben er erg veel zin in, de meiden ook. Maar ja, die vliegreis: Is dat echt bijna 11 uur vliegen papa? Ja, ook als je het voor 49ste keer vraagt, veranderd er helaas niets...

Onze vlucht vertrekt om 9:50 van Schiphol. Dat betekent vroeg opstaan en vroeg van huis. Voor de zekerheid zetten we 4 wekkers, op verschillende tijden rond 4:30. Je weet het immers maar nooit. Weinig zin om te haasten.

Wakker worden gaat echter prima. Vier koffers in onze auto, niet zo. Toch nog iets niet helemaal goed gepland. Na wat professioneel duw- en trekwerk, en Noa die als een ware Hindoe in de Lotushouding gaat zitten, vertrekken we om 5:30 richting Schiphol. Na een korte file (ellende), komen we ruim op tijd op Schiphol aan, eten we wat en vertrekken we om 10:30 richting San Francisco.

De vlucht is lang, maar verloopt zonder problemen. Auto halen bij het vliegveld in Amerika ook. Gelukkig zijn ze hier wel wat gewend. Vier koffers in de kofferbak? Geen probleem.

Als we bij ons eerste hotel komen is het 14 uur in de middag.
23 uur in Nederland. Gelukkig zijn de meiden niet echt moe, en besluiten we een wandeling te maken naar Pier 39. Daar liggen de zeehonden. Echt een heel leuk stukje om te wandelen, vanaf ons hotel loop je zo het Bay park in met uitzicht op de Golden Gate Bridge en Alcatraz. Aardig plaatje hoor. Iets verder op de achtergrond zien we het getwinkel van Sausolito en Tiburon. Daar komen we later deze week nog wel. De verschillende eettentjes, leuke boetiekjes doen het goed bij de meiden. Uiteindelijk zijn we pas om 18 uur terug, dat is 3 uur 's nachts Nederlandse tijd. Hartstikke knap van de meiden, maar nu willen ze douchen en slapen. Inmiddels liggen ze lekker te slapen, helemaal afgedraaid.

Dat ga ik ook maar doen, want ongetwijfeld hebben we morgen weer een drukke dag voor de boeg.

X
Peter

• 21 April 2016 - 07:35

Elise:

fijn dat jullie veilig aan zijn gekomen. De foto's zien er mooi uit. we wensen jullie veel plezier en zien uit naar jullie volgende verslag

Elise

• 21 April 2016 - 13:19

Marja Hurkmans:

Fijn om te weten dat jullie daar veilig zijn aangekomen en bewondering voor Noa en Senna het is toch een behoorlijke zit eer jullie op plaats van bestemmimg zijn.
    Geniet maar heerlijk . Groetjes Aad en Marja xxxx

• 21 April 2016 - 22:50

Petra En Eric:

Wat knap van de meiden zeg om zo lang wakker te blijven,fijn dat de reis goed verlopen is,nu genieten

• 22 April 2016 - 08:35

Stoopies:

Lieverds,

Fijn dat jullie reis goed is verlopen, 11 uur is lang maar het absoluut waard, toch? Die mooie rode brug doet het goed op de foto's hé? Heerlijk een paar dagen genieten in deze stad om vervolgens de rest van al het moois te mogen ontdekken.. wat een vooruitzicht! Gelieve niet teveel foto's plaatsen. Dan willen wij ook weer terug. ;-) Rijd voorzichtig en geniet! X

• 22 April 2016 - 20:08

Sylvia Hollander:

Hallo familie, wij zijn blij dat de heenreis goed is verlopen en veilig zijn geland. Het eerste verslag is leuk om te lezen en wensen jullie een mooie vakantie. Mooie foto's. Maak er samen wat moois van. Maar dat gaat zeker lukken. Xx

• 22 April 2016 - 20:10

Opa Theo:

Ik heb de foto s gezien hoor, allemaal heel mooi daar hoor, geniet lekker van je vakantie allemaal, en de meiden heel veel knuffels van Opa en de poes.

• 27 April 2016 - 09:45

Randall Sieg En Yuna:

Hai schatten,
    Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Ik had al mooie foto's op social media voorbij zien komen. Prachtig!
    Viel het allemaal mee lieve Steph? Zo te lezen is de vlucht goed gegaan en zijn jullie nu volop aan het genieten.
    Gelukkig dat Noa lenig was anders koffers op het dak hihi.

Geniet volop lieverds!!!

Kus van ons